lovaduvstenostin.blogg.se

Låt tips

Publicerad 2014-03-30 14:02:36 i Vardag,

Nu tänkte jag ge er lite bra, tycker iaf jag, låt-tips! Vissa gamla vissa nya!
 
Dear boy // Avicii
Shame on me // Avicii
Oblivion ( feat. Susanne Sundfor ) // M83
Summer // Calvin Harris
Hungry Eyes // NONONO
Rather Be ( feat. Jess Glynne ) // Clean Bandit
#SELFIE // The Chainsmokers
Latch // Disclosure
Lolita // Lana Del Rey
Younger // Seinabo Sey
National Anthem // Lana Del Rey
Crystalised // The xx
Waves - Robin Schulz Radio Edit // Mr. Probz
Cola // Lana Del Rey
Shot Me Down - feat. Skylar Grey // David Guetta
Acceptable in the 80´s // Calvin Harris
Intro // The xx
Lonely boy // The Black Keys
Wait // M83
 
Love

Kommentarer

Postat av: Harrie

Publicerad 2014-04-20 23:19:30

Kan du göra nån tag typ TMI eller nåt?

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lova

Hejj höörnii! Jag heter Lova och är 12 år (01:a). På min fritid är jag med kompisar, spelar tennis, dansar, åker skidor m.m Här på min blogg så kommer ja skriva och berätta om bl.a min vardag, mode, tips och shopping osv! Så hoppas ni kommer läsa min blogg. Ps. komihåg att kommentera vad ni tycker är kul att läsa!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela