lovaduvstenostin.blogg.se

Våår..

Publicerad 2014-03-21 16:58:24 i Vardag,

 
 
1. En jäääättefin klänning från Zadig som jag provade i onsdags när jag var på stan, verkligen suuuuperfin!
 
2. EOS är verkligen superbra, och lukten honeysuckle (som jag har) är superfräsh och luktar lite melon faktiskt! 
 
3. Balenciaga väskor!!! Asså fy va snygga, min drömväska! De finns i fina våriga färger och dom är så sjukt snygga! 
 
4. Babylips är superfina och bra, smakerna i Dr.Rescue syns faktiskt på läpparna och är superfina, sen så va jag vet så luktar de flesta mint och det är ju fräscht, men de finns typ inte i Sverige ännu..! 
 
5. Jeanskjolar är supersnygga till våren, Abercrombie har jättefina i olika jeans färger och vissa är lite slitna! 
 
6. I vår så är det fint med liksom "metallic", så ett snyggt lite metalliskt nagellack + i en snygg färg skulle aldrig sitta fel!
 
7. Dessa Stella Mcartney väskor är sjukt snygga och även i den här "metallic" stilen, rymliga också! 
 
8. Ett par söta spetsshorts från Abercrombie, supersöta! 
 
9. Snygga låga converse sitter aldrig fel, jag har ett par vaniljvita som på bilden, dom är neutrala och fina tycker jag, helvita ör också fina men ville ha nåt lite "roligare" typ hahah, sen hittade jag dessa två fina vårfärger, en fin "hallon/korall rosa" och en mintig blå/grön! Supersnygga och fina till våren!
 
10. Dessa fina balenciaga armbanden är sjukt söta och typ chica, hahaha!
 
11. Jättefin mini väska ifrån Zadig & Voltaire, dom har verkligen jättesnygga såna!
 
12. Supercoola hörlurar från Frends,  så snygga med roseguldiga detaljer blandat med vitt!
 
13. FIT ME bronzer/solpuder är superfint nu och är jättebra, från Maybelliene New York.
 
14. Låga sandfärgade UGGs är jätte vår-vintriga och perfekt för vår årstid nu!
 
15. Hittade denna sjukt snygga väskan från zadig som är perfekt nu, ganska stor o rymlig men ändå smidig!
 
16. En god vårig lukt nu är Daisy från marc jacobs, även Daisy So fresh, tror jag den heter, är vårig och fräsh nu!
 
17. Superfin svart vit top ifrån River Island kids!
 
18. High Beam ifrån Benefit är jättefin och är som en highlighter typ.
 
 
 
Hoppas ni gilla inlägget!
 
Love

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lova

Hejj höörnii! Jag heter Lova och är 12 år (01:a). På min fritid är jag med kompisar, spelar tennis, dansar, åker skidor m.m Här på min blogg så kommer ja skriva och berätta om bl.a min vardag, mode, tips och shopping osv! Så hoppas ni kommer läsa min blogg. Ps. komihåg att kommentera vad ni tycker är kul att läsa!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela